Gizli Misafir Uygulaması (Turizm)

➡️ GİZLİ MİSAFİR UYGULAMASI (Turizm)

Yeniliğe ve değişime açık otellerin hizmet kalitesi, misafir güvenliği ve memnuniyeti, sürdürülebilir başarısı ve kurumsal gelişimi için içeriden ve dışarıdan genel gidişatını, iyileştirilmesi ve geliştirilmesi gereken güçlü ve zayıf yönlerini, misafir ve gelir kaybına neden olan kronikleşmiş sorunlarını, gözden kaçan ve ihmal edilen ayrıntılarını, çalışanların misafirlerle iletişimini, iş ve meslek etiğine uygun şekilde yaklaşımlarını, birimlerin işlevselliğini, gerçek konaklamalarla ve senaryolarla denetim ziyaretleri gerçekleştirerek sonuçları objektif şekilde detaylı rapor ile hizmet değerlendirmesi yaparak kolektif farkındalık oluşturulmaktadır.

➡️ Sağlayacağı Faydalar

  • İyileştirilmesi ve geliştirilmesi gereken zayıf yönleri güçlendirmektedir.
  • Misafir memnuniyetinin ve iş verimliliğin artmasını sağlamaktadır.
  • Mesleki yıpranma, mental yorgunluk ve işletme körlüğün önüne geçmektedir.
  • Gizli Misafir algısı farkındalık oluşturarak hataları ve riskleri azaltmaktadır.
  • Hizmet kalitesinin ve iş süreçlerin geçmişe dayalı karşılaştırmasını yapmaktadır.
  • Kurum kültürün oluşmasını ve kurumsallaşma sürecini hızlandırmaktadır.
  • Müşteri sayısını ve gelirleri düşüren faktörler objektif şekilde tespit edilmektedir.
  • Rakip oteller karşısında üstünlük, itibar ve imaj kazandırmaktadır.
  • Ulusal ve Uluslararası akreditasyon ve kalite süreçlerine katkı sağlamaktadır.

➡️ Kimler İçin?

  • Oteller

📍Türkiye'de bütün şehirlere hizmet verilmektedir.