Hakkımızda
Hikayemiz
Vizyonumuz
Misyonumuz
Değerlerimiz
Kalite Politikamız
Mesleki Eğitimler
Çağrı Merkezi & Tele Satış Eğitimi
Kurumsal Gelişim & Verimlilik Eğitimi
Kurumsal Gelişim & Verimlilik Eğitimi (Sağlık)
Kurumsal Gelişim & Verimlilik Eğitimi (Turizm)
Kurumsal Hizmetler
Gizli Müşteri Uygulaması
Gizli Hasta Uygulaması (Sağlık)
Gizli Misafir Uygulaması (Turizm)
Kurumsal Değişim ve Dönüşüm Programı (Danışmanlık)
İletişim
Teklif Talep Et
Hakkımızda
Hikayemiz
Vizyonumuz
Misyonumuz
Değerlerimiz
Kalite Politikamız
Mesleki Eğitimler
Çağrı Merkezi & Tele Satış Eğitimi
Kurumsal Gelişim & Verimlilik Eğitimi
Kurumsal Gelişim & Verimlilik Eğitimi (Sağlık)
Kurumsal Gelişim & Verimlilik Eğitimi (Turizm)
Kurumsal Hizmetler
Gizli Müşteri Uygulaması
Gizli Hasta Uygulaması (Sağlık)
Gizli Misafir Uygulaması (Turizm)
Kurumsal Değişim ve Dönüşüm Programı (Danışmanlık)
İletişim
Teklif Talep Et
Çağrı Merkezi & Tele Satış Eğitimi
➡️
ÇAĞRI MERKEZİ & TELE SATIŞ EĞİTİMİ
Yeniliğe ve değişime açık şirketlerin hizmet kalitesi, müşteri memnuniyeti, sürdürülebilir başarısı ve kurumsallaşması için müşterilerin sesi olan çağrı merkezi operatörlerin mesleki yetkinliklerini, kişisel gelişimlerini ve iletişim becerilerini geliştirmek, satış performanslarını artırmak, çağrı merkezi operasyonların kural ve işleyişleri öğretmek, iş hayatın ortak dilini hakim kılmak ve kolektif farkındalık oluşturulmaktadır.
➡️
Sağlayacağı Faydala
r
İş verimliliğini ve müşterilerin memnuniyetini artırmaktadır.
Operatörlerin satış hedeflerine varmaları için performans iyileştirmektedir.
Aidiyet duygusunu güçlendirerek işgücü devir oranlarını (turnover) azaltmaktadır.
Karar verme, problem çözme ve kriz yönetimi benliğini geliştirmektedir.
İyileştirilmesi ve geliştirilmesi gereken zayıf yönleri güçlendirmektedir.
Müşteri gelir kaybına neden olan zayıf yönleri objektif gözle belirginleştirmektedir.
Kurum kültürünün oluşmasını ve kurumsallaşma sürecini hızlandırmaktadır.
Mesleki yıpranma, mental yorgunluk ve işletme körlüğün önüne geçmektedir.
Bireysel ve kurumsal iletişimi nitelikli ve kaliteli hale getirmektedir.
Rakip şirketler karşısında üstünlük, itibar ve imaj kazandırmaktadır.
Ulusal ve Uluslararası akreditasyon ve kalite süreçlerine katkı sağlamaktadır.
📚 Eğitim
Teorik
ve görev yerlerinde
Uygulamalı
(Pratik)
olmak üzere
(2)
farklı şekilde
‘yüz yüze’
gerçekleştirilmektedir.
📍Türkiye'de
bütün
şehirlere hizmet verilmektedir.