Çağrı Merkezi & Tele Satış Eğitimi

➡️ ÇAĞRI MERKEZİ & TELE SATIŞ EĞİTİMİ

Yeniliğe ve değişime açık şirketlerin hizmet kalitesi, müşteri memnuniyeti, sürdürülebilir başarısı ve kurumsallaşması için müşterilerin sesi olan çağrı merkezi operatörlerin mesleki yetkinliklerini, kişisel gelişimlerini ve iletişim becerilerini geliştirmek, satış performanslarını artırmak, çağrı merkezi operasyonların kural ve işleyişleri öğretmek, iş hayatın ortak dilini hakim kılmak ve kolektif farkındalık oluşturulmaktadır.
➡️ Sağlayacağı Faydalar
  • İş verimliliğini ve müşterilerin memnuniyetini artırmaktadır.
  • Operatörlerin satış hedeflerine varmaları için performans iyileştirmektedir.
  • Aidiyet duygusunu güçlendirerek işgücü devir oranlarını (turnover) azaltmaktadır.
  • Karar verme, problem çözme ve kriz yönetimi benliğini geliştirmektedir.
  • İyileştirilmesi ve geliştirilmesi gereken zayıf yönleri güçlendirmektedir.
  • Müşteri gelir kaybına neden olan zayıf yönleri objektif gözle belirginleştirmektedir.
  • Kurum kültürünün oluşmasını ve kurumsallaşma sürecini hızlandırmaktadır.
  • Mesleki yıpranma, mental yorgunluk ve işletme körlüğün önüne geçmektedir.
  • Bireysel ve kurumsal iletişimi nitelikli ve kaliteli hale getirmektedir.
  • Rakip şirketler karşısında üstünlük, itibar ve imaj kazandırmaktadır.
  • Ulusal ve Uluslararası akreditasyon ve kalite süreçlerine katkı sağlamaktadır.

📚 Eğitim Teorik ve görev yerlerinde Uygulamalı (Pratik) olmak üzere (2) farklı şekilde ‘yüz yüze’ gerçekleştirilmektedir.

📍Türkiye'de bütün şehirlere hizmet verilmektedir.